Trening Personalny

Sesja treningowej na której dokładnie tłumaczę, pokazuję i koryguję błędy moich podopiecznych. Jesteś ciągle pod moim okiem, dzięki temu szybko osiągasz swoje wcześniej obrane cele.

Edukacja podopiecznego

Po każdym spotkaniu ze mną wyjdziesz z kolejną dawką wiedzy, którą możesz zastosować w swoim życiu lub podzielić się ze znajomymi i bliskimi Ci osobami.

Motywacja

Wszystko zaczyna się w umyśle. Nauczę Cię przełamywać bariery, a rzeczy które wydawałyby się niemożliwe do osiągnięcia stają się realne - wspólnie jest łatwiej.

Trening Funkcjonalny

Trening łączący w sobie ruchy, które wykonujemy podczas czynności dnia codziennego. Poprawia naszą sprawność i rozwija całe nasze ciało.

Trener Online / Konsultacje Online

Oferuję zdalną pomoc dla osób spoza Krakowa, w zakresie usług wypisanych obok. Regularnie monitoruje Twoje postępy i ciągle podnosimy poprzeczkę.

Dieta

Prawidłowe odżywianie jest ważne w osiągnięciu celów zwłaszcza związanych z redukcją tkanki tłuszczowej. Pomogę Ci dobrać odpowiednie produkty i nauczyć dobrych nawyków żywieniowych.

Trening dla Seniora

Wiek to tylko liczby, wiele osób już się o tym przekonało - przekonaj się i Ty! Im jesteśmy starsi, nasza sprawność ulega obniżeniu i czujemy się słabiej. Przyjdź do mnie, a resztą ja się zajmę.

Trening medyczny

Zwracam szczególną uwagę na kontuje, stany zapalne i urazy trenującego. Trening, ciężary i intensywność jest dobierana bardzo ostrożnie. Odpowiedni trening po urazach jest niezbędny.

Trening mobilny

Siedzący tryb pracy pozbawia nas ruchu dzięki czemu nasza mobilność spada do minimum. W ciągu dnia prawie w ogóle się nie ruszamy. Na zajęciach pobudzamy i mobilizujemy zastane stawy oraz wzmacniamy mięśnie.

Stretching

Rozciąganie w sporcie jest kluczowym elementem do zmaksymalizowania efektów treningowych, ale też zachowania sprawnego aparatu ruchu w celu uniknięcia przyszłych kontuzji.   Zwracam szczególną uwagę na kontuje, stany zapalne i urazy trenującego. Trening, ciężary i intensywność jest dobierana bardzo ostrożnie. Odpowiedni trening po urazach jest niezbędny.

Trening siłowy

Trening opierający się o ciężkie wielostawowe ćwiczenia,  które budują siłę, wzmacniają cały nasz układ nerwowy oraz kształtują sylwetkę. Czując się silniej zwiększysz swoją pewności siebie oraz cały aparat ruchu.

Plany treningowe

Dla osób, które chcą poprawić swoje wyniki w dyscyplinie sportowej, którą trenują. W zależności jeśli chodzi o wytrzymałość mięśniową, siłę eksplozywną, wzmocnienie mięśni głębokich czy stabilność.